Lugupeetud Think Pink Europe kogukonna liige!

Hoolimata koroona kriisist, mis hoiab meid eemal kõigi koos jooksmisest, oleme leidnud viisi, kuidas olla ühendatud ja viia Race for the Cure® uuele tasemele!

Nagu te juba teate, viiakse Race for the Cure® tänavu digitaalselt läbi 22 Euroopa riigis, tuues kokku kõik rinnavähihaigete ja ellujäänute toetajad.

Põnev koostöö on Kreeka Alma Zoisiga, et muuta kogu kogemus uutes oludes isikupärasemaks ja värvikamaks!

IMBA ja MediaBrands pakuvad sel aastal kõigile kasutajatele võimalust liituda Race for the Cure®-iga kõigist planeedi nurkadest, luues organisatsiooni tõelistele roosadele värvidele originaalsed AR-filtrid. IMBA lõi virtuaalsed T-särgid ja mütsid, mida igaüks kogu maailmas saab kasutada oma sotsiaalmeedia konto kaudu, täiendades kogu kogemust!

Täpsema selgituse meie ülevaate ja filtrite toimimise kohta leiate esitlusest siit ja allolevatelt linkidelt:

https://youtu.be/8yS1wwh31h8

https://vimeo.com/460956679

Kui soovite ka liituda ja kaasata meie filtrid oma sotsiaalmeediakanalitesse, andke meile sellest teada ja me navigeerime teid hea meelega kogu protsessis läbi 😊

Vaadake meie AR-filtreid, klõpsates oma mobiilseadmes Facebooki või Instagrami lingil ja valige eelistatum!

Co-Vid 19 võib meid eemale hoida teineteisest, kuid innovatsioon ühendab meid!

Lugupidamisega

Anastasia Tertlidou

Projekti koordinaator

IMBA

autor IPG Mediabrands